Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het Abonnee Voordeelplatform? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van het Abonnee Voordeelplatform Voordeelplatform.

Wat houdt Abonnee Voordeel precies in?
Vanuit Abonnee Voordeel ontvang je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het Abonnee Voordeelplatform.

Tot wanneer is Abonnee Voordeel geldig?
Het Abonnee Voordeel platform is voor BDU leden onbeperkt te gebruiken tot en met 30 april 2023.

Kan alleen de bezitter van het Abonnee Voordeelplatform gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform. 

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van het Abonnee Voordeelplatform?
Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van het Abonnee Voordeelplatform.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van het Abonnee Voordeelplatform.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring van het Abonnee Voordeelplatform.

Is het mogelijk om achteraf te betalen of lokaal bij de aanbieder?
Nee, dit is niet mogelijk, de bestelling zal online betaald moeten worden via het platform, indien nodig kunt met de ontvangen digitale vouchers naar de aanbieder.

Hoe en wanneer ontvang ik bestelde producten?
Je bestelling wordt verzonden naar het afleveradres dat je op het bestelformulier hebt ingevuld, de levering zal plaatsvinden 3-5 werkdagen na bestelling. Wanneer je verschillende producten bestelt die op verschillende adressen moeten worden afgeleverd, dien je voor ieder afleveradres een apart bestelformulier in te dienen. Leverings- en verzenddata die door ons worden verstrekt, zijn slechts schattingen en wij zijn niet aansprakelijk voor enig mogelijk verlies, schade of kosten als niet volgens de aangegeven leverings- en verzenddata kan worden geleverd.

Hoe kan ik bestellingen retouren?
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.